Skoleåret 2024/2025

Ta kontakt om du vil komme på besøk

Søknadsskjemaet for skoleåret 2024/2025 blir åpnet 1.desember.

For søkere til VG1:

Karakterutskrift fra 1. termin av 10. klasse (inkludert tidligere avsluttede fag f.eks Kunst og Håndtverk, Mat og Helse)  Disse karakterene er grunnlaget for inntaket.

For søkere til VG2:

Karakterutskrift fra 1. termin i Vg1 .  Disse karakterene er grunnlaget for inntaket.

For søkere til VG3:

Karakterutskrift fra 1. termin i Vg2 .  Disse karakterene er grunnlaget for inntaket.

For søkere til PÅBYGG:

Karakterutskrift fra 1. termin i Vg2 og karakterer fra fullført VG1. Disse karakterene er grunnlaget for inntaket.

Søknadsfrist

Søknadsfrist for første opptak er 1. mars 2024. Søknader som sendes inn etter søknadsfristen behandles fortløpende. Se forøvrig skolens inntaksreglement.

Søknadsfrist for søkere på særskilt grunnlag er 1. februar 2024. Se skolens inntaksreglement for mer info.

Oppdatering 4.mars: Vi har fortsatt ledige plasser for skoleåret 24/25, så velkommen til å søke!